Până la sfârşitul acestui an, retailerul german de îmbrăcăminte Takko va mai deschide patru magazine, iar planurile companiei pentru anul viitor prevăd extinderea reţelei cu alte 15-20 de unităţi, investiţia necesară fiind de şapte milioane de euro.
„Planul de dezvoltare Takko România pentru 2009 prevede deschiderea a aproximativ 15-20 de magazine, în centre comerciale sau malluri. Valoarea investiţiei pentru amenajarea magazinelor se ridică la 300.000 de euro pe fiecare locaţie în parte, pentru o suprafaţă medie de circa 500 de metri pătraţi”, se arată într-un comunicat al companiei. În prezent, Takko deţine 17 magazine în România, şase dintre acestea fiind amplasate în galeriile comerciale ale Real. Săptămâna trecută au fost deschise două magazine, unul la Arad şi altul la Constanţa, iar alte două vor fi deschise până la sfârşiul acestui an la Oradea şi Buzău. (A.G.)
Până la sfârşitul acestui an, retailerul german de îmbrăcăminte Takko va mai deschide patru magazine, iar planurile companiei pentru anul viitor prevăd extinderea reţelei cu alte 15-20 de unităţi, investiţia necesară fiind de şapte milioane de euro.
„Planul de dezvoltare Takko România pentru 2009 prevede deschiderea a aproximativ 15-20 de magazine, în centre comerciale sau malluri. Valoarea investiţiei pentru amenajarea magazinelor se ridică la 300.000 de euro pe fiecare locaţie în parte, pentru o suprafaţă medie de circa 500 de metri pătraţi”, se arată într-un comunicat al companiei. În prezent, Takko deţine 17 magazine în România, şase dintre acestea fiind amplasate în galeriile comerciale ale Real. Săptămâna trecută au fost deschise două magazine, unul la Arad şi altul la Constanţa, iar alte două vor fi deschise până la sfârşiul acestui an la Oradea şi Buzău. (A.G.)