Cheltuielile de reasigurare ar putea sa creasca in medie cu cel putin 10% pentru 2009, fenomen care ar putea majora tarifele practicate de asiguratori, pe fondul turbulentelor de pe piatele internationale, a declarat directorul general al Allianz-Tiriac Asigurari, Cristian Constantinescu (foto).
Pentru anul viitor, politele de reasigurare se vor reinnoi in perioada imediat urmatoare, a mai spus oficialul companiei.
"O mare parte din pierderile inregistrate de reasiguratori erau compensate, in unele cazuri, de rezultatele investitionale", au mentionat reprezentantii companiei, referindu-se la faptul ca reasiguratorii plasau o parte din bani pe pietele financiare.
”Primul efect al crizei este scaderea creditului si tot ce inseamna polita sau credit pe termen lung , leasing si credit bancar s-au redus semnificativ, insa scaderea nu se resimte inca in cazul nostru la nivel de portofoliu pentru ca rata de crestere este inca stabila cu lunile anterioare. Ramane sa vedem in cateva luni cum se va stabiliza piata”, a spus Aurel Badea, director executiv in cadrul Allianz Tiriac.
In ciuda turbulentelor de pe pietele financiare din lume, compania de asigurari si-a diversificat canalele de distributie incepand emiterea de polite si in sistem electronic pentru persoanele fizice pentru trei tipuri de produse, prin serviciul Allianz Direct, care pune la dispozitia clientilor, potrivit oficialilor, si un call-cente (Call Center Allianz Tiriac).
Astfel, produsele care pot fi achizitionate prin Allianz Direct sunt asigurarea obligatorie de raspundere civila pentru pagube produse tertilor din accidente auto (RCA), asigurarea de avarii si furt a autovehiculelor (Casco direct) si asigurarea de calatorii in strainatate, toate exclusiv destinate persoanelor fizice.
Plata produselor disponibile prin Allianz Direct se poate face online, dar si in numerar,