Agentia de turism Aerotravel, afiliata la reteaua Lufthansa City Center, nu a fost inca afectata de criza financiara globala insa estimeaza ca in 2009 ar putea resimti un soc pe segmentul de leisure. "Pana in acest moment nu am fost afectati de criza financiara mondiala deoarece 75% din business-ul nostru este reprezentat de clientii corporate care nu si-au redus inca bugetele de calatorii", a declarat Gabriel Cristea, Director executiv al Aerotravel Lufthansa City Center. Cu toate acesta anul
Agentia de turism Aerotravel, afiliata la reteaua Lufthansa City Center, nu a fost inca afectata de criza financiara globala insa estimeaza ca in 2009 ar putea resimti un soc pe segmentul de leisure.
"Pana in acest moment nu am fost afectati de criza financiara mondiala deoarece 75% din business-ul nostru este reprezentat de clientii corporate care nu si-au redus inca bugetele de calatorii", a declarat Gabriel Cristea, Director executiv al Aerotravel Lufthansa City Center.
Cu toate acesta anul 2009 va fi un an dificil, Cristea estimand ca turismul de leisure va fi cel mai afectat. "Turbulentele de pe piata ii vor determina pe clientii nostri sa isi restranga bugetele de cheltuieli, iar acest lucru va duce la o slabirea a business-ului pe segmentul de leisure. Turistii se vor gandi de doua ori daca sa achizitioneze un pachet de vacanta", a adaugat directorul executiv al agantiei.
Gabriel Cristea mizeaza insa pe structura puternica a Aerotravel Lufthansa City Center si nu crede ca impactul crizei va fi foarte puternic. "Considera ca avem un business sustenabil si ca nu avem de ce sa ne facem giji in ceea ce priveste efectele crizei", a declarat Cristea.
In 2009 compania de va axa pe atragerea de noi clienti si nu va rata nici oportunitatile privind eventuale achizitii, cu toate ca nu are nimic in plan in acest moment, a spus Claudia Stan, Marketing