Agentia de turism Perfect Tour, controlata de Corina Pacuraru, asteapta in acest an o cifra de afaceri de 24 de milioane de euro, valoare dubla fata de 2007, in conditiile in care in primele zece luni firma a contabilizat vanzari de 20 de milioane de euro.
Cea mai mare parte a veniturilor companiei a provenit din turismul extern, care a adus agentiei circa 70% din cifra de afaceri, in timp ce turismul intern a generat 30% din cifra de afaceri.
"Pe de alta parte, daca ne referim la o impartire dupa tipul de produse, atunci putem spune ca ticketing-ul reprezinta 35% din cifra de afaceri, in timp ce pachetele de vacanta (leisure) aduc 40% din cifra de afaceri, iar segmentul de MICE (meeting, incentives, conferences, events) genereaza 25% din veniturile totale", a mentionat Sorin Vaduvoiu, director executiv al agentiei.
Astfel, pe segmentul de turism extern, destinatiile cele mai cautate au fost cele exotice, care reprezinta 10% din cifra de afaceri, dupa cum apreciaza reprezentantul agentiei de turism.
"Destinatiile cele mai cautate de vacanta au fost cele exotice precum Florida, Mauritius, Cuba, Thailanda, cu preturi medii ale pachetelor de vacanta de 1.800 de euro de persoana", a declarat el.
Legat de pachetele pentru vacanta de iarna, directorul executiv al companiei spune ca acestea au o valoare de 4 milioane de euro.
"In plus, pe perioada de iarna, companiile cu care lucram ne mai solicita petreceri de Craciun pentru angajati, costurile fiind cuprinse intre 150 de lei (40 de euro) si 500 de euro de persoana in functie de complexitatea evenimentului", a spus directorul executiv al Perfect Tour.
Vaduvoiu mai precizeaza ca investitiile realizate in tehnologia informatiei, in resurse umane, dar si in dezvoltarea agentiei pe orizontala, adica extinderea teritoriala a companiei, au fost alti factori care au sustinut cresterea agent