Alain D'Addlo, director of sales&marketing al Sofitel: Vrem sa ne mentinem cota de piata. Cred ca ajustarea bugetelor companiilor va determina o orientare a clientilor de cinci stele catre patru stele, dar in acelasi timp am putea asista la o migrare si de la patru la trei stele. Hotelul de patru stele Sofitel din nordul Capitalei si-a schimbat strategia in vederea afilierii la brandul de patru stele Pullman, orientandu-se mai ales catre traficul de business.
"Venitul pe camera a crescut cu circa 5-6%in acest an, pana la 84 de euro, pentru ca ne-am schimbat mixul de clienti. In perspectiva afilierii hotelului la brandul Pullman, ne-am concentrat pe clientii de business si am renuntat la o parte dintre clientii de leisure, care ne aduceau venituri mai mici", a spus Bruno Vinette, general manager al hotelului Sofitel, care din ianuarie va deveni Pullman Bucharest World Trade Center.
Reprezentantii hotelului au avut in vedere schimbarea brandului hotelului inca de acum doi ani, in conditiile in care hotelurile Sofitel din lume vor fi reclasificate la cinci stele.
"Am decis sa facem un proces de rebranding al hotelului in urma cu circa doi ani pentru ca toate hotelurile Sofitel din lume vor fi reclasificate la cinci stele, iar noi nu am identificat pe piata locala cerere pe acest segment. Am ales brandul Pullman pentru ca este axat pe traficul de business, iar noi avem 85% trafic de business, in timp ce in cazul brandului Sofitel proportia e de 60% business si 40% leisure", a spus Alain D'Addio, director of sales&marketing al Sofitel.
D'Addio, care ocupa aceasta functie incepand cu luna august a acestui an, este al treilea expat din cadrul hotelului, fiind adus in Romania in vederea afilierii hotelului la Pullman. D'Addio a mai lucrat in cadrul Sofitel Paris - CNIT Paris La Defense, Novotel London West Hotel&Convention Centere sau in