Retailerul de bricolaj OBI, unul dintre principalii jucatori din domeniul DIY (Do it Yourself) si al produselor de gradina din Europa Centrala si de Est, si-a facut intrarea si pe piata din Bucuresti printr-o investitie de circa 5 milioane de euro. Compania a alocat un buget de investitii de 50 milioane de euro pe piata locala in 2009 si vizeaza deschiderea a cel putin cinci magazine pana la la finele anului viitor, conform declaratiei lui Romano Quinzi, country manager OBI Romania. "Pana la f
Retailerul de bricolaj OBI, unul dintre principalii jucatori din domeniul DIY (Do it Yourself) si al produselor de gradina din Europa Centrala si de Est, si-a facut intrarea si pe piata din Bucuresti printr-o investitie de circa 5 milioane de euro.
Compania a alocat un buget de investitii de 50 milioane de euro pe piata locala in 2009 si vizeaza deschiderea a cel putin cinci magazine pana la la finele anului viitor, conform declaratiei lui Romano Quinzi, country manager OBI Romania.
"Pana la finele anului 2009 mizam pe o retea de cel putin sapte magazine. Primele doua vor fi inaugurate pana la sfarsitul lunii martie 2009 in Arad si Pitesti", a spus Quinzi.
Acesta a mai precizat ca OBI nu isi va incetini ritmul de expanisune in Romania in ciuda crizei financiare globale. Mai mult, acest a declarat ca vede criza ca pe o oportunitate, consumatorii fiind atrasi de produsele DIY (Do it Yourself) deoarece pot face economii.
Quinzi a mai spus ca investitia medie intr-o unitate OBI este de 5 milioane de euro, adaugand ca finantarea este asigurata in totalitate din fonduri proprii si nu din credite. OBi va deschide noile locatii atat in parcuri de retail, cat si in locatii independente si vizeaza orasele cu peste 70.000 de locuitori.
"Vream ca in urmatorii cinci ani sa ajungem numarul doi pe piata locala de bricolaj, pentru ca apoi sa ne pozitionam p