Ati auzit de punctul G? Sigur ca ati auzit. Este un locsor din interiorul unei zone extrem de intime a femeii, pe care - cica! - daca l-ai dibuit si-l apesi cu degetul asa cum apesi aerul conditionat de la masina, femeia incepe sa sara prin camera ca mingea de baschet. Prin occident, acest punct este cautat de mult timp de fel de fel de imbecili. Unii spun ca l-au gasit, altii spun ca nu. Dar, in ambele cazuri, femeia tot nu sare in sus. Mai mult decit atit, in Romania, nu numai barbatii, ci si femeile sint in cautarea acestui miraculos punct G. Ba am auzit chiar si niste pusti de 10, 11 ani amenintind cu umblatul la "punct" citeva fetite de aceeasi virsta, care vorbeau prea tare. Ideea e ca tot timpul se cauta ceva miraculos. Ceva care sa ne scoata din necaz si sa ne provoace orgasm.
Efectele crizei globale au inceput sa se faca simtite si in Romania. Nu stim cum va fi in 2009. Unii spun ca rau, altii ca foarte rau si sint si citiva care pariaza pe "binisor". Dar, una peste alta, pina sa se traga linia sub "pierderi", putem spune ca "degetul" crizei a si umblat deja prin punctele de maxima sensibilitate apartinind citorva domenii de succes. Unul din acestea este industria constructoare de masini. Habar n-am in ce relatii este aceasta cu dealerii, in ce conditii se deruleaza afacerea, insa, cel putin in Romania, pe orice oferta te-ai uita, e imposibil sa nu te bufneasca risul in prima instanta si plinsul in cele din urma, fiind imposibil sa nu remarci ca branduri prestigioase nu ezita sa se faca de ris. Am parcurs cu indelunga rabdare mai toate ofertele de masini, de la cele "populare" pina la cele premium. Am citit mai ales dotarile standard, adica minimul pentru care ti se cer banii. Veti putea constata si dumneavoastra, cu mare usurinta ca, de fapt, pina acum, noi n-am inteles ce este aceea o masina. Veti putea constata astfel ca pe fondul unor relative