Generali Asigurari a inregistrat la noua luni un volum total de prime brute subscrise de 318,9 milioane lei (peste 87 mil. euro), cu 13,5% mai mult fata de aceeasi perioada a anului trecut. Cele mai dinamice au fost vanzarile de asigurari de viata, care au urcat cu 50%, pana la 63,7 mil. lei (17,5 mil. euro). Din portofoliul de asigurari de viata, 80% reprezinta asigurarile individuale si 20% asigurarile de grup. Asigurarile de viata cu componenta investitionala - unit-linked - au inregistrat o crestere de 242%, pornind de la o baza de comparatie redusa, ajungand la 10,8 mil. lei (aproape 3 mil. euro). In acelasi timp, asigurarile generale au crescut cu 7%, pana la 255,1 mil. lei. Cele mai vandute tipuri de asigurari pe acest segment au fost: asigurarile CASCO (147,8 mil. lei), RCA (31,3 mil. lei) si asigurarea de locuinte (24,9 mil. lei). "Suntem concentrati, pe termen mediu si lung, pe o crestere sanatoasa si sigura, incurajata de perfectionarea calitatii serviciilor oferite si de intretinerea unui portofoliu echilibrat intre clientii corporate si retail", a declarat Marie Kovarova, directorul general al Generali Asigurari. Compania este membra a Generali PPF Holding BV- un joint venture intre Assicurazioni Generali (51%) si PPF Group (49%), care opereaza in 13 tari din Europa Centrala si de Est.
Generali Asigurari a inregistrat la noua luni un volum total de prime brute subscrise de 318,9 milioane lei (peste 87 mil. euro), cu 13,5% mai mult fata de aceeasi perioada a anului trecut. Cele mai dinamice au fost vanzarile de asigurari de viata, care au urcat cu 50%, pana la 63,7 mil. lei (17,5 mil. euro). Din portofoliul de asigurari de viata, 80% reprezinta asigurarile individuale si 20% asigurarile de grup. Asigurarile de viata cu componenta investitionala - unit-linked - au inregistrat o crestere de 242%, pornind de la o baza de comparatie redu