Declinul de pe piata auto se accentueaza pe zi ce trece. Informatii de tot felul vin sa confirme faptul ca industria auto se apropie de marginea prapastiei dincolo de care situatia nu mai poate fi controlata.Criza financiara a determinat pierderi de locuri de munca, o scadere generala a veniturilor sau a perspectivelor, blocarea creditarii.Toate acestea au determinat la randul lor reajustarea cheltuielilor.Printre primele taiate de pe lista de cumparaturi au fost masinile fapt care a determinat
Declinul de pe piata auto se accentueaza pe zi ce trece. Informatii de tot felul vin sa confirme faptul ca industria auto se apropie de marginea prapastiei dincolo de care situatia nu mai poate fi controlata.
Criza financiara a determinat pierderi de locuri de munca, o scadere generala a veniturilor sau a perspectivelor, blocarea creditarii.
Toate acestea au determinat la randul lor reajustarea cheltuielilor.
Printre primele taiate de pe lista de cumparaturi au fost masinile fapt care a determinat o scadere aproape dramatica a vanzarilor.
Rand pe rand nume celebre anunta inchiderea (deocamdata) temporara a unor capacitati de productie si concedierea personalului sezonier.
Ultima, in ordine cronologia, pe lista celor care isi opresc productia este Ford.
Potirvit publicatiei spaniole Examiner, Ford a anuntat ca a ajuns la un acord cu sindicatele pentru opririrea, timp de 21 de zile, a fabricii din Valencia fapt care va afecta peste 5000 de angajati.
Anuntul Ford il succede pe acela al Volkswagen si Porsche au anuntat la randul lor ca isi vor intrerupe productia provizoriu in cadrul uzinelor principale ca urmare a adancirii criziei financiare si a scaderii cererii.