Agentia de turism Aerotravel Lufthansa City Center mizeaza in continuare pe turismul corporate, care va aduce o crestere de 15% a incasarilor de anul viitor, bazata pe un avans minim al pietei, in timp ce turismul de vacanta va incepe sa resimta efectele crizei financiare.
“Pana acum nu am fost afectati de criza, insa 2009 va fi un an dificil. Oamenii isi vor reduce bugetele de vacanta. Ne pregatim pentru un soc pe partea de turism leisure”, a declarat Florin Himceac, director general la Fabrica de Vacanta (Travel Factory), divizia de turism leisure a agentiei de turism Aerotravel Lufthansa City Center.
Compania a decis implementarea unui concept bazat pe minimizarea si eficientizarea bugetului de calatorii, darsi un instrument de creditare pentru companiile care aloca sume importante calatriilor de afaceri.
“Speram sa reusim sa determinam clientii sa nu isi reduca bugetele, ci doar sa si le eficientizeze, pentru ca numarul de calatorii sa fie acelasi. Castigul agentiei de turism este, in realitate, cel mai mic cost pe care il suporta clientul”, a spus Claudia Stan, marketing manager Aerotravel Lufthansa City Center.
Agentia a introdus, in oferta de vacanta, pachete turistice mai ieftine, programe mai scurte, prin negocieri cu principalii furnizori, estimand pentru perioada urmatoare diminuarea taxelor de aeroport, pe fondul scaderii pretului petrolului la nivel global si deci al combustibilului. Aerotravel va mentine croazierele, seriile EuroCityBreaks si va introduce mai multe chartere spre destinatii din Grecia.
Crestere prudenta de 15% in 2009
“Pentru 2009 am bugetat o crestere de 15% bazata pe atragerea clientilor corporate noi”, a adaugat Stan. Reprezentantii Aerotravel spun ca aceasta estimare este prudenta si ia in calcul atat castigarea clientilor corporate noi, cat si cresterea cotei de piata, chiar si prin iesierea de pe