Daniel Ionescu, 36 de ani, a fondat alaturi de trei manageri pe care i-a intalnit la un curs MBA o companie de soft pentru relatiile cu clientii (CRM).
Momentele de criza sunt cele mai bune pentru a infiinta o companie, spune Daniel Ionescu, care a plecat in 2006 din BitDefender, atunci o divizie a grupului Softwin controlat de omul de afaceri Florin Talpes. "Intotdeauna in crizele financiare au aparut idei noi, companii noi care au raspuns la anumite miscari de piata. Oamenii cauta abordari noi pentru nevoi care raman."
Ionescu a fost timp de zece ani responsabil de intreaga strategie de dezvoltare a produsului BitDefender, unul dintre cele mai cunoscute branduri romanesti pe plan international. Inainte de a pleca din companie pentru a urma cursurile unui MBA la Universitatea din Ottawa, Canada, avea in subordine 350 de oameni, din care 100 lucrau in afara tarii.
El a fondat in vara acestui an myCRM, o companie care dezvolta software pentru managementul relatiilor cu clientii. Investitia initiala a fost de 40.000 de euro si reprezinta aportul actionarilor companiei - Daniel Ionescu, Alexandru Vladarau, care este directorul tehnic al companiei, Catalin Silviu Niculae si Bogdan Irina (director global business development in cadrul BitDefender).
Ionescu i-a cunoscut pe cei trei parteneri in timpul cursurilor MBA organizate de Universitatea din Ottawa, Canada.
Compania are in prezent patru angajati, iar Ionescu se asteapta ca numarul acestora sa creasca la opt in primul an de activitate. "Ca plan de afaceri ne asteptam sa ajungem la un rulaj de jumatate de milion de euro in primii trei ani, iar in cinci ani, cand vom avea 20 de salariati, la peste 1,5 mil. euro", a adaugat el.
Soft-ul myCRM are la baza o platforma open-source pe care se pot dezvolta module pentru diverse verticale de business. "In primii doi ani ne focalizam pe