Inspectorii Oficiului Judetean pentru Protectia Consumatorilor Braila au verificat, in perioada 19-21 noiembrie, trei operatori economici care au ca obiect de activitate furnizarea de servicii postale si de curierat. Este vorba despre Oficiul Judetean de Posta Braila, "Cargus International" SRL Bucuresti, punct de lucru Braila, si "Posta Atlassib Curier Rapid" SRL Sibiu, punct de lucru Braila. In general, s-a constatat ca operatorii in cauza indeplinesc conditiile de functionare, insa au fost depistate si nereguli care au dus la aplicarea de sanctiuni contraventionale. Astfel, in momentul controlului, "Posta Atlassib Curier Rapid" SRL nu avea afisat certificatul constatator pentru punctul de lucru Braila. SC "Cargus International" avea afisata in mod vizibil lista cu denumirea serviciilor prestate, insa tarifele aferente nu includeau si taxa pe valoarea adaugata, astfel incit consumatorii nu erau informati in mod complet, corect si precis asupra tarifului final al serviciului prestat. De asemenea, "Cargus" nu informa consumatorul in mod clar si precis cu privire la timpul de realizare, respectiv termenul de transmitere a scrisorii/coletului la destinatar. Sanctiunile aplicate celor doi agenti economici insumeaza 6.000 lei (60 milioane de lei vechi).
Inspectorii Oficiului Judetean pentru Protectia Consumatorilor Braila au verificat, in perioada 19-21 noiembrie, trei operatori economici care au ca obiect de activitate furnizarea de servicii postale si de curierat. Este vorba despre Oficiul Judetean de Posta Braila, "Cargus International" SRL Bucuresti, punct de lucru Braila, si "Posta Atlassib Curier Rapid" SRL Sibiu, punct de lucru Braila. In general, s-a constatat ca operatorii in cauza indeplinesc conditiile de functionare, insa au fost depistate si nereguli care au dus la aplicarea de sanctiuni contraventionale. Astfel, in momentul controlului, "Posta Atlassi