Actionarii distribuitorului de bunuri de larg consum Consumer Product Network, cu afaceri de 30 mil. euro la nivelul lui 2007, analizeaza posibilitatea inchiderii companiei, dupa ce au pierdut in acest an trei furnizori mari, care aduceau vanzari de 15-20 mil. euro anual.
Lovita de refuzul bancilor de a mai acorda finantare, de pierderea partenerilor mari si intarzierile de plata ale clientilor din retail, pe fondul aparitiei primelor scaderi in consum, afacerea a devenit in acest an foarte riscanta, iar actionarii vor sa renunte la ea, au declarat pentru ZF surse din piata.
Consumer Product Network (CPN) este fostul distribuitor local al unor branduri precum Durex, Scholl, Lu sau Scotch - Brite.
In a doua jumatate a anului, distribuitorul a pierdut 3 furnizori mari, companiile SSL International (cu branduri precum Durex, Scholl), Energizer (producator de baterii si acumulatori) si 3M (Scotch - Brite). Noul distribuitor local contractat de cei trei producatori, compania Elgeka-Ferfelis Romania, estimeaza cresterea vanzarilor cu 20 mil. euro in 2009, ca urmare a inceperii acestor parteneriate.
La inceputul acestui an au iesit din portofoliul companiei CPN si biscuitii dulci Lu, odata cu integrarea lor in portofoliul local al Kraft Foods.
In acest an, proprietarii CPN au vizat atragerea unui fond de investitii in afacere, care sa le asigure resursele financiare pentru accelerarea dezvoltarii companiei, au mai declarat sursele citate.
Acestea au precizat ca, din cauza crizei financiare, nu s-a concretizat nicio tranzactie, desi actionarii au intrat in discutii cu mai multe fonduri de investitii si au fost la un pas de a bate palma cu unul dintre acestea.
Anul trecut, Consumer Product Network a avut o cifra de afaceri de circa 30 de milioane de euro, sub tinta de 40 de milioane de euro comunicata anterior.
Compania, cu un numa