Mihai Sindrilaru a ales sa administreze la nivel local magazinele New Yorker ale unuia dintre cei mai mari retaileri germani de imbracaminte, dupa o experienta de sapte ani pe piata bunurilor de larg consum. Motivul a fost simplu: intr-o afacere pornita de la zero nu se mai putea lovi de ideile corporatiste deja formate sau de postura unui simplu executant.
New Yorker a intrat in Romania la sfarsitul anului trecut, iar acum numara patru magazine in orasele Sibiu, Cluj, Targu Mures si Bacau. Politica de extindere trasata de Sindrilaru pentru urmatorii patru ani este insa mult mai agresiva, vizand atingerea unui target de 50 de unitati, printr-o investitie de peste 45 de milioane de euro.
"In momentul in care mi-am terminat studiile am zis ca sunt in totalitate pregatit sa fac fata acestei provocari. Nu mi-am dorit o companie care exista deja pe piata, pentru ca aveam experienta celorlalte companii unde lucrasem si care erau deja de ani buni in Romania cu idei deja formate. Nu se mai putea schimba nimic, erai un simplu executant, asa ca am preferat sa astept", a declarat pentru ZF directorul New Yorker, care a primit oferta de a conduce afacerile companiei germane in Romania la inceputul anului trecut.
Pana atunci insa, Sindrilaru a testat industria bauturilor si sectorul de retail. "Dupa ce am terminat Universitatea de Stiinte Economice am inceput sa lucrez, pornind de jos, de la functia de agent de vanzari. Am inceput la o companie nationala din domeniul bauturilor racoritoare si alcoolice pentru ca nu aveam experienta", povesteste Sindrilaru, care isi aduce aminte ca in scurt timp a fost promovat ca supervisor.
Cei patru ani in companie i-au dat posibilitatea de a cunoaste si ideile companiilor multinationale, total diferite de cele ale companiei unde si-a inceput cariera. "In 2002 am ajuns la Tuborg. Conceptul era altul decat la fost