Sala Palatului s-a intors inapoi in timp si s-a transformat intr-un local specific anilor interbelici, frecventat de dame ce trag lenes din tigaretele lungi lasand in urma doar fum si ruj rosu, barbati cu palarii trase pe ochi si pantofi in alb-negru.
Si o orchestra de swing si jazz. Sau cel putin aceasta a fost impresia pe care au lasat-o KOOP, grupul suedez de muzicieni care au concertat in Bucuresti pe 23 noiembrie, in cadrul "Fusion Studio Weekend".
KOOP a fost "inventat" in Stockholm, in 1995, de Oscar Simonsson si Magnus Zingmark care aduc pe scena sounduri cu accente prafuite de vintage, ce amintesc de ritmurile anilor '30 si care lasa impresia unei veritabile orchestre.
De alfel chiar cei doi membri KOOP au spus ca "gasim inspiratie in fragmente muzicale de pe viniluri ciudate si prafuite, descoperite in anticariate ieftine...inceputul unei noi melodii poate fi orice - o toba, o armonie, un vers." Vintage a fost si trompetistul, unul dintre cei 8 artisti care au aparut pe scena de la Sala Palatului si care arata ca scos dintr-un film alb negru, dar suna mai mult decat color. In show-urile live, Koop se prezinta intr-o varianta extinsa, alaturi de alti muzicieni si instrumentisti, iar pentru concertul de la Bucuresti Oscar si Magnus au fost insotiti si de "Marilyn Monroe a Norvegiei", Hilde Louise Asbjornsen.
Pe rand, solista a cantat hituri ca Summer Sun, "I see a different you", a pastrat "Koop Island Blues" dupa bis si "Come to me" la final, cand toata lumea dansa in picioare sau se misca ritmic in scaun.
Pe parcursul concertului, Asbjornsen a schimbat mai multe rochii in acelasi stil "oldies", asortate cu perle si ruj rosu. E recunoscuta pentru modul extravagant de a se imbraca.
"Acum, in perioada Koop Islands (cel mai recent album), mergem pe creatii ce aduc aminte de perioada interbelica, iar in concertele de dupa Waltz