Magazinele online au inceput sa fie afectate tot mai mult de criza economica si financiara o data cu scaderea puterii de cumparare a consumatorilor.
In urma unui studiu realizat de compania comScore din SUA s-a descoperit ca pentru prima data din 2001 shoppingul online este in declin, informeaza BBC.
Cumparatorii online din SUA au cheltuit in luna noiembrie 8.2 miliarde de dolari pentru acest gen de cumparaturi, cu 4% mai putin decat in aceeasi perioada a anului trecut.
Specialistii sunt de parere ca nici in perioada sarbatorilor de iarna situatia va fi asemanatoare. Cumparatorii au inceput sa devina mai precauti cu economiile lor in contextul crizei financiare mondiale. Se pare ca in acest an Mos Craciun va fi mai sarac.
Magazinele online au inceput sa fie afectate tot mai mult de criza economica si financiara o data cu scaderea puterii de cumparare a consumatorilor.
In urma unui studiu realizat de compania comScore din SUA s-a descoperit ca pentru prima data din 2001 shoppingul online este in declin, informeaza BBC.
Cumparatorii online din SUA au cheltuit in luna noiembrie 8.2 miliarde de dolari pentru acest gen de cumparaturi, cu 4% mai putin decat in aceeasi perioada a anului trecut.
Specialistii sunt de parere ca nici in perioada sarbatorilor de iarna situatia va fi asemanatoare. Cumparatorii au inceput sa devina mai precauti cu economiile lor in contextul crizei financiare mondiale. Se pare ca in acest an Mos Craciun va fi mai sarac.