In aceasta perioada, hypermarket-ul Selgros Cash&Carry Braila organizeaza un eveniment expozitional cu vinzare, Tirgul de iarna, cu scopul de a favoriza un contact direct intre clienti si furnizori. Astfel, timp de 3 zile, mai precis in perioada 27 - 29 noiembrie, in interiorul hypermarket-ului sint organizate mai multe spatii de prezentare si vinzare a produselor oferite de cei mai importanti furnizori ai magazinului. "Practic, prin aceasta actiune dorim sa multumim clientilor pentru fidelitatea si increderea acordata magazinului pina acum. Astfel, ei pot afla informatiile pe care le doresc referitoare la cele mai noi produse aparute pe piata chiar de la consilierii de specialitate ai celor peste 30 de furnizori participanti la acest tirg, pot, de asemenea, sa afle ce lansari de produse alimentare sau nealimentare vor avea loc in viitorul apropiat pe piata. In plus, clientii nostri vor beneficia de oferte speciale, promotii si degustari", a explicat Gabriel Tenea, director Selgros Braila. De asemenea, sursa citata a punctat ca pe perioada tirgului se deruleaza si o tombola cu premii constind in cumparaturi din magazin in valoare de 500 lei (inclusiv TVA).
Tirgul de Iarna Selgros este al saptelea eveniment organizat de companie in acest an si face parte dintr-un program de actiuni de promovare aplicat inca din 2005.
Reamintim ca Selgros Cash& Carry Braila, situat pe Soseaua Rimnicu Sarat la iesire din oras, a fost inaugurat in primavara acestui an dupa o investitie de circa 20 milioane de euro si are o suprafata de vinzare de aproximativ 10.000 mp. Selgros Cash&Carry a incheiat anul 2007 cu o cifra de afaceri de peste 800 milioane euro, fata de 611 milioane de euro in 2006.
In aceasta perioada, hypermarket-ul Selgros Cash&Carry Braila organizeaza un eveniment expozitional cu vinzare, Tirgul de iarna, cu scopul de a favoriza un contact dire