Virtual Bucharest, versiunea virtuala a Bucurestiului, se va deschide maine pentru public si va necesita o investitie anuala de 30.000 de euro. Versiunea 3D a Capitalei este creata de agentia de advertising digital Chase Corp. care si-a propus sa o recreeze in cadrul retelei de socializare online Second Life. Chase Corp. a cumparat de la Linden Lab, compania care detine aceasta retea, o insula virtuala ce are aproape 65.000 de metri patrati reali. “Virtual Bucharest a fost gandit, in pri
Virtual Bucharest, versiunea virtuala a Bucurestiului, se va deschide maine pentru public si va necesita o investitie anuala de 30.000 de euro. Versiunea 3D a Capitalei este creata de agentia de advertising digital Chase Corp. care si-a propus sa o recreeze in cadrul retelei de socializare online Second Life.
Chase Corp. a cumparat de la Linden Lab, compania care detine aceasta retea, o insula virtuala ce are aproape 65.000 de metri patrati reali.
“Virtual Bucharest a fost gandit, in primul rand, ca locul de intalnire al romanilor in Second Life (indiferent ca sunt in Romania sau in strainatate), dar si ca o oglinda digitala a mediului de afaceri local, un spatiu de promovare a brandurilor şi companiilor locale intr-un mod inovativ, tridimensiona.”, a declarat Aura Tatu, Business Developer Chase Corp.
Potrivit reprezentantului agentiei, Chase Corp. doreste sa ofere companiilor romanesti ocazia de a testa eficacitatea marketingului virtual in cadrul celei mai populare retele sociale 3D existente.
“In Virtual Bucharest vor exista spatii disponibile pentru promovarea brandurilor romanesti care doresc sa foloseasca platforma pentru a-si prezenta produsele sau serviciile si pentru a interacţiona cu utilizatorii. Companiile romanesti vor avea posibilitatea de a testa puterea lumilor virtuale si marketingul interactiv la cel mai inalt nivel, intr-un spatiu 3D