O modalitate inedită de a promova brandul Bucureşti dar şi branduri de producţie românească, este prezenţa pe Second Life, de astăzi, a unui Bucureşti virtual, “Virtual Bucharest”, conform Mediafax.
În spaţiul virtual vor fi prezente în special obiective din Piaţa Revoluţiei : clădirea Ateneului, Palatul Regal, Biblioteca Central Universitară dar şi străduţele din jur, care au spaţii comerciale la parter. În lumea virtuală, Biblioteca Universitară deţine o zonă destinată orientării vizitatorilor, Palatul Regal adăposteşte o expoziţie cu lucrările cele mai reprezentative ale pictorilor români. Bucureştiul virtual va deţine şi spaţii destinate promovării brandurilor româneşti, după modelul deja iniţiat prin prezenţa în second-life a unor branduri ca IBM, Cisco, Microsoft, CNN, Reuters, Wired, Playboy, Peugeot, Mercedes, Vodafone, Orange, ABN, ING, Coca-Cola, L'Oreal, Philips, Electrolux. Second Life este o lume virtuală, existentă din 2003, dar care a căpătat vizibilitate abia din 2006, când Ambasada Suediei şi-a construit o replică virtuală în această lume.
O modalitate inedită de a promova brandul Bucureşti dar şi branduri de producţie românească, este prezenţa pe Second Life, de astăzi, a unui Bucureşti virtual, “Virtual Bucharest”, conform Mediafax.
În spaţiul virtual vor fi prezente în special obiective din Piaţa Revoluţiei : clădirea Ateneului, Palatul Regal, Biblioteca Central Universitară dar şi străduţele din jur, care au spaţii comerciale la parter. În lumea virtuală, Biblioteca Universitară deţine o zonă destinată orientării vizitatorilor, Palatul Regal adăposteşte o expoziţie cu lucrările cele mai reprezentative ale pictorilor români. Bucureştiul virtual va deţine şi spaţii destinate promovării brandurilor româneşti, după modelul deja iniţiat prin prezenţa în second-life a unor branduri ca IBM, Cisco, Microsoft, CNN, Reut