Trei milioane de euro au fost cheltuite de principalele partide politice, PNL, PSD-PC si PD-L in campanie pentru publicitate electorala.
Liberalii au cheltuit cei mai multi bani in campania electorala, 1.180.876 euro, investind mai mult in publicitatea in presa scrisa, potrivit unui studiu al Institutului de Politici Publice. Alianta PSD-PC a cheltuit 984.377 euro, preferand presa scrisa. Pe locul al treilea se afla PD-L, cu 875.028 euro. Democrat-liberalii au cheltuit 539.225 euro pe spoturile electorale din audio-vizual. Pe masura apropierii alegerilor s-a constatat o accentuare a nivelului cheltuielilor cu publicitatea electorala in presa scrisa si spoturile electorale din audio-vizual, avand in vedere ca, in primele doua saptamani, partidele cheltuisera aproximativ 1,8 milioane de euro. PNL a investit 673.058 de euro dupa doua saptamani de campanie, iar Alianta PSD-PC a achitat 642.652 euro. Cel mai mare salt, comparativ cu prima saptamana de campanie, a fost inregistrat de PD-L, care a cheltuit cu 125.000 de euro mai mult. Trei milioane de euro au fost cheltuite de principalele partide politice, PNL, PSD-PC si PD-L in campanie pentru publicitate electorala.
Liberalii au cheltuit cei mai multi bani in campania electorala, 1.180.876 euro, investind mai mult in publicitatea in presa scrisa, potrivit unui studiu al Institutului de Politici Publice. Alianta PSD-PC a cheltuit 984.377 euro, preferand presa scrisa. Pe locul al treilea se afla PD-L, cu 875.028 euro. Democrat-liberalii au cheltuit 539.225 euro pe spoturile electorale din audio-vizual. Pe masura apropierii alegerilor s-a constatat o accentuare a nivelului cheltuielilor cu publicitatea electorala in presa scrisa si spoturile electorale din audio-vizual, avand in vedere ca, in primele doua saptamani, partidele cheltuisera aproximativ 1,8 milioane de euro. PNL a investit 673.058 de euro