Realitatea TV a făcut audienţă peste medie cu emisiuni despre scrutin
Internauţii au adus pentru www.realitatea.net cel mai mare trafic al anului
Prezenţa la vot n-a fost strălucită pe 30 noiembrie. În schimb, românii au urmărit în număr mare rezultatele scrutinului, stând comod în faţa televizorului. Realitatea TV a înregistrat în ziua alegerilor parlamentare o audienţă medie de 2,3 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 9,3%. Postul de ştiri s-a situat pe locul trei la nivel urban, după Pro TV, care a înregistrat o audienţă de 2,7, şi Antena 1, cu 2,4. În prime time, Realitatea TV a înregistrat un rating mediu de 4,5, ceea ce a poziţionat postul de ştiri pe acelaşi loc cu Antena 1 şi după Pro TV, care a obţinut o medie de 5,5 puncte rating urban, potrivit GfK România.
Minutul de aur al zilei a fost înregistrat la ora 21.22, când 947.000 de telespectatori din zona urbană au urmărit programul moderat de Răzvan Dumitrescu, care îi avea ca invitaţi pe Cristian Tudor Popescu şi Emil Hurezeanu (8,3 rating şi 17% cotă de piaţă). Emisiunea difuzată de Realitatea TV în intervalul orar 18.45-22 a înregistrat un rating mediu de 4,2 (474.000 de telespectatori) şi o cotă de piaţă de 9.1%. În acelaşi interval orar, concurenţii direcţi de la Antena 3 au înregistrat o audienţă medie de 2.5% (286.000 de telespectatori).
La ora 21, publicul a preferat să afle primele estimări la închiderea urnelor de la Realitatea TV, care a înregistrat o audienţă de 7,7 puncte, adică 879.000 de telespectatori din mediul urban. În acelaşi timp, Antena 3 a strâns 3,5 puncte de rating.
În ora de dezbateri ce a urmat anunţului rezultatelor exit-poll-urilor, între 21 şi 22, Realitatea TV a fost lider de piaţă: a înregistrat în acest interval o medie de audienţă de 6,4 puncte (733.000 de telespectatori) şi 13,2 procente cotă de piaţă. Ediţia specială de analiză ş