US Food Network, compania care opereaza lantul de restaurante Kentucky Fried Chicken (KFC), mizeaza pe unitatile deschise in centrele comerciale, acestea contribuind cu aproximativ 60% la veniturile totale, estimate pentru acest an la 45 de milioane de euro.
"Procentual, restul de 40% din vanzari vin din locatiile stradale. Exista cateva diferente intre consumul din Bucuresti si cel din provincie, in sensul ca in Capitala se inregistreaza o cerere mai mare, iar numarul persoanelor care viziteza centrele comerciale este vizibil mai crescut decat in alte orase. 56,73% din vanzari vin din centrele comerciale din Bucuresti, in timp ce mallurile din provincie aduc 43,27% la vanzari", au declarat pentru ZF reprezentantii KFC.
In restaurantele deschise stradal, Bucurestiul are o contributie de 51,03%, iar restul oraselor 48,97%, ceea ce inseamna ca traficul stradal in orasele de provincie este mai intens decat cel din malluri, unde se inregistreaza un boom doar la deschiderea centrului, dupa cum spuneau anterior oficialii companiei, ulterior mentinandu-se o frecventa mai scazuta.
La inceputul acestei luni a fost inaugurat al 31-lea restaurant KFC din tara, in centrul comercial Liberty Center din zona Trafic Greu din Capitala.
"In primele doua saptamani de la deschiderea celui de-al 12-lea mall din Capitala am atras un numar de 12.000 de clienti", au spus reprezentantii KFC, care se pregatesc de o noua lansare in MallDova din Chisinau pana la sfarsitul anului.
Potrivit unui studiu al companiei, zona in care a fost plasat ultimul restaurant KFC, care a necesitat o investitie de 300.000 de euro, a condus la o devansare a vanzarilor obtinute in unitatea din Baneasa Shopping City in primele doua saptamani de la lansare, Liberty Center contribuind cu 55,78%, in timp ce restaurantul din Baneasa cu 42,22% in aceeasi perioada.
Pe langa restaurantu