Ursus Breweries, producatorul brandurilor Ursus, Timisoreana si Ciucas, care a rulat anul trecut afaceri de peste 270 mil. euro, va lansa saptamana aceasta marca Ursus fara alcool in cutie de aluminiu de 0,5 litri. Potrivit reprezentantilor companiei, campania de comunicare a acestei lansari va cuprinde spot TV si radio, panotaj stradal, inserturi in print, bannere online si un site dedicat. "Cu noua cutie Ursus Fara Alcool, brandul are acum un portofoliu complet de produse", spune Harry Ioncica, senior brand manager Ursus. Marca Ursus fara alcool a fost lansata in ambalaj de sticla in vara anului 2007, Ursus Breweries fiind pana atunci singurul producator local de bere din top trei care nu detinea in portofoliu un brand pe segmentul berilor fara alcool. Ca urmare a acestei lansari, brandul Ursus a inregistrat in perioada aprilie-septembrie a anului trecut o crestere de 15% a vanzarilor comparativ cu aceeasi perioada din 2006, un avans important fiind obtinut pe segmentul HoReCa (hoteluri, restaurante, catering etc.), in care marca fara alcool a fost distribuita initial.
Ursus Breweries, producatorul brandurilor Ursus, Timisoreana si Ciucas, care a rulat anul trecut afaceri de peste 270 mil. euro, va lansa saptamana aceasta marca Ursus fara alcool in cutie de aluminiu de 0,5 litri. Potrivit reprezentantilor companiei, campania de comunicare a acestei lansari va cuprinde spot TV si radio, panotaj stradal, inserturi in print, bannere online si un site dedicat. "Cu noua cutie Ursus Fara Alcool, brandul are acum un portofoliu complet de produse", spune Harry Ioncica, senior brand manager Ursus. Marca Ursus fara alcool a fost lansata in ambalaj de sticla in vara anului 2007, Ursus Breweries fiind pana atunci singurul producator local de bere din top trei care nu detinea in portofoliu un brand pe segmentul berilor fara alcool. Ca urmare a acestei lans