Orkla Foods Romania (ORF), filiala locala a producatorului cu acelasi nume si producatorul brandurilor de margarina Unirea, Wiesana si Linco, are incepand din luna noiembrie un nou director de marketing, in persoana Andreei Toloaca. Ea o va inlocui pe Ioana Moga, cea care a ocupat aceasta functie din luna aprilie a anului 2006, dupa ce lucrase anterior in companii ca Oriflame, Interbrands si Kandia. Reprezentantii OFR nu au oferit detalii referitoare la motivele plecarii Ioanei Moga sau la noul sau loc de munca. Tot din anul 2006 face parte din echipa Orkla si Andreea Toloaca, 30 de ani, prima pozitie ocupata in cadrul filialei locale a grupului norvegian fiind cea de brand manager. In prima parte a acestui an, ea a devenit senior brand manager al companiei, iar din noiembrie ocupa functia de director de marketing al Orkla Foods Romania. Inainte de a se alatura echipei OFR, Toloaca a lucrat cu Mercury Promotions Bucuresti, intre 2000 si 2006, fiind angajata imediat dupa finalizarea studiilor in cadrul Facultatii de stiinte economice si administrative din cadrul Universitatii "Dunarea de Jos" din Galati. Potrivit informatiilor disponibile pe site-ul Ministerului Finantelor, Orkla Foods Romania a avut anul trecut afaceri de 28,7 mil. euro si un profit net de 0,9 mil. euro.
Orkla Foods Romania (ORF), filiala locala a producatorului cu acelasi nume si producatorul brandurilor de margarina Unirea, Wiesana si Linco, are incepand din luna noiembrie un nou director de marketing, in persoana Andreei Toloaca. Ea o va inlocui pe Ioana Moga, cea care a ocupat aceasta functie din luna aprilie a anului 2006, dupa ce lucrase anterior in companii ca Oriflame, Interbrands si Kandia. Reprezentantii OFR nu au oferit detalii referitoare la motivele plecarii Ioanei Moga sau la noul sau loc de munca. Tot din anul 2006 face parte din echipa Orkla si Andree