Nu pachetul salarial şi beneficiile asociate sunt cele mai importante pentru un angajat, ci condiţiile de dezvoltare personală şi calitatea colaborării în companie. Mai exact, pentru angajaţi primordial este respectul cu care sunt trataţi de către superiorii lor. Aceasta este concluzia principală a suplimentului „Top 100 cele mai bune companii pentru care să lucrezi”, lansat, miercuri, de revista Capital, în colaborare cu institutul de cercetare a pieţei GfK România. P
Nu pachetul salarial şi beneficiile asociate sunt cele mai importante pentru un angajat, ci condiţiile de dezvoltare personală şi calitatea colaborării în companie. Mai exact, pentru angajaţi primordial este respectul cu care sunt trataţi de către superiorii lor. Aceasta este concluzia principală a suplimentului „Top 100 cele mai bune companii pentru care să lucrezi”, lansat, miercuri, de revista Capital, în colaborare cu institutul de cercetare a pieţei GfK România.
Promovat sub sloganul „Angajaţii au decis”, „Top 100 cele mai bune companii pentru care să lucrezi” este un studiu profesionist care şi-a propus şi a reuşit să surprindă cât mai multe aspecte referitoare la gradul de satisfacţie a angajaţilor situaţi pe poziţii medii de conducere (middle management) faţă de companiile în care lucrează.
„Această nouă ediţie a Top 100 poate fi considerată şi un barometru al pieţei muncii autohtone, într-un an în care, în prima jumătate, se vorbea intens despre criza forţei de muncă, pentru ca, în a doua parte, această sintagmă să fie înlocuită de criza financiară globală. Companiile care s-au confruntat cu fluctuaţii de personal ridicate au fost obligate să pună un accent şi mai mare pe programele de fidelizare a angajaţilor performanţi, şi nu numai. Din a doua jumătate a anului, însă, când în economiile din întreaga lume, inclusiv cea din România, au început să aibă loc primele restru