„Cum să faci mai mult profit“ - iată o carte ca un manual de business, care prezintă contextele de funcţionare a unei afaceri, ciclul ei de viaţă şi elemente de management. «Cum să faci mai mult profit» era o întrebare la modă cu numai cåteva luni în urmă; azi, managerii s-ar putea să se întrebe mai degrabă „cum să supravieţuieşti?“ E un fapt sigur că actuala criză economică reprezintă o probă de foc pentru tånărul capitali
„Cum să faci mai mult profit“ - iată o carte ca un manual de business, care prezintă contextele de funcţionare a unei afaceri, ciclul ei de viaţă şi elemente de management.
«Cum să faci mai mult profit» era o întrebare la modă cu numai cåteva luni în urmă; azi, managerii s-ar putea să se întrebe mai degrabă „cum să supravieţuieşti?“ E un fapt sigur că actuala criză economică reprezintă o probă de foc pentru tånărul capitalism romånesc; e şi mai sigur că ea va cerne gråul de neghină şi că vom vedea nu numai o puzderie de falimente, ci şi exemple autentice de leadership şi viziune, în urma cărora unele companii vor ieşi întărite din aceşti ani agitaţi. La fel cum în departamentele de marketing se spune că în vremuri de criză cea mai proastă strategie este să reduci bugetele pentru branding şi comunicare comercială, maximizarea profitului ar trebui să rămånă regula de aur pentru managementul de vårf, indiferent de moment - recesiune la scară globală sau avånt economic fără precedent.
Cartea lui Michael K. Lawson, „Cum să faci mai mult profit“, este, de fapt, un mic manual de management şi marketing, dens şi deloc tehnic. E foarte posibil ca în astfel de vremuri managerii să vrea să consulte un manual de salvare din criză, dar adevărul e că ne aflăm în această situaţie din cauza unei epidemii de proaste practici de management, extinse la scară globală şi dublate de intervenţii cel puţin neinspirate ale unor organisme de reglement