Care sunt provocarile si dificultatile la care trebuie sa faca fata jucatorii online si profesionistii in marketing, in contextul noilor tehnologii? Cum trebuie sa actioneze pe masura ce asteptarile si comportamentul consumatorilor se modifica? A doua editie a NetCamp care s-a desfasurat miercuri, 3 decembrie, la Hotel Howard Johnson din Capitala, si-a propus sa gaseasca raspunsuri la o parte din problemele cu care se confrunta profesionistii din online si telecom si au fost prezentate oportunitati de dezvoltare a afacerilor si a strategiilor de marketing.
HotNews.ro a transmis LIVE TEXT de la NetCamp 2008.
Tristan Nitot , presedintele si co-fondatorul Mozilla Europe, primul speaker la NetCamp 2008 a declarat:
Developerii nu trebuie sa ceara voie. Ei trebuie doar sa inventeze noi tehnologii, si nu trebuie sa uitam ca toti developerii sunt egaliDeveloperii independenti nu pot concura cu organizatiile mari, exemplu iPhoneNu ai nevoie de ziduri in momentul in care ai acces la informatie Cu totii ne dorim ca web-ul sa devina un loc mai sigurSunt bugg-uri in Firefox, dar incercam sa le rezolvam cat mai repede posibilNu suntem perfecti, dar ne straduimSunt 200 milioane de utilizatori Firefox in intreaga lumeFirefox e disponibil in 62 de limbi si se extinde
Tudor Muscalu, User Experience Designer la Adobe a vorbit despre structura unei povesti si cum poti s-o spui ca sa fie atragatoarea.
Surpriza, reactia si timing-ul sunt esentiale in a spune o povesteLumea e foarte bogata si nu trebuie sa uitam de bogatia eiPuneti accentul pe reactia oamenilor si fiti atenti la surprize
Eugen Erhan, Designer la Brandient, a explicat elemente legate de brand property
Personajul ca element de branding:
asigura dimensiunea emotionala a brand-ului pe care vreti sa-l crestetiasigura reactii si va ajuta cand aveti probleme de identitateiti