De ani buni, şoferii aşteaptă o îmbunătăţire a serviciilor after-sales ale dealerilor, dar scăderea veniturilor înregistrate în acest an pe zona de vånzări va acutiza problemele service-urilor auto. Încă de acum cåţiva ani, dealerii auto promiteau o îmbunătăţire a calităţii serviciilor postvånzare, anunţånd planuri de investiţii masive în reţeaua de unităţi service. Pe hårtie şi în declaraţii, lucrurile au arătat întotdeauna bine, în
De ani buni, şoferii aşteaptă o îmbunătăţire a serviciilor after-sales ale dealerilor, dar scăderea veniturilor înregistrate în acest an pe zona de vånzări va acutiza problemele service-urilor auto.
Încă de acum cåţiva ani, dealerii auto promiteau o îmbunătăţire a calităţii serviciilor postvånzare, anunţånd planuri de investiţii masive în reţeaua de unităţi service. Pe hårtie şi în declaraţii, lucrurile au arătat întotdeauna bine, însă realitatea a fost cu totul alta. Săptămåni bune de aşteptare pentru o programare, altele pentru sosirea piesei de schimb şi pentru efectuarea reparaţiei sunt cåteva dintre coordonatele pe care le cunosc toţi cei care au nevoie de o reparaţie a automobilului personal.
O analiză simplistă a actualelor condiţii de piaţă ar duce către concluzia că micşorarea numărului de automobile våndute poate însemna o creştere a atenţiei acordate de dealeri zonei de servicii postvånzare, pentru a recupera de undeva banii pierduţi din cauza vånzărilor slabe. Din nefericire, situaţia nu este deloc aşa. „Scăderea puternică a vånzărilor de maşini noi în urma importurilor de vehicule second-hand riscă să ducă, în cazul multor dealeri, la necesitatea diminuării numărului de angajaţi, iar dacă situaţia se va înrăutăţi, unii dintre aceştia s-ar putea vedea nevoiţi să îşi închidă activitatea“, consideră directorul general al Automobile Dacia, Francois Fourmont.
Problemele sunt deja majore
Prin urmare