Asigurătorii preiau şi riscul de a se produce daune accidentale la produse electrice, electronice sau la autovehicule. Aceste poliţe se adresează firmelor care comercializează astfel de bunuri, dar beneficiarii sunt tot consumatorii. Garanţia pe o perioadă mai lungă poate fi cårligul care să ademenească un cumpărător. În ultimii ani, garanţiile pe perioade extinse au apărut pentru autovehiculele våndute pe piaţă, dar şi-au făcut loc şi pe rafturile retailer
Asigurătorii preiau şi riscul de a se produce daune accidentale la produse electrice, electronice sau la autovehicule. Aceste poliţe se adresează firmelor care comercializează astfel de bunuri, dar beneficiarii sunt tot consumatorii.
Garanţia pe o perioadă mai lungă poate fi cårligul care să ademenească un cumpărător. În ultimii ani, garanţiile pe perioade extinse au apărut pentru autovehiculele våndute pe piaţă, dar şi-au făcut loc şi pe rafturile retailerilor. Acestea vin în completarea garanţiei minime pe care producătorii sunt obligaţi să o acorde timp de cel puţin doi ani.
O parte din garanţiile extinse este oferită chiar de producători, altele au în spate poliţe de asigurare încheiate tocmai pentru a prelungi perioada în care produsul este în garanţie. Asigurările pot extinde garanţia şi pentru autovehicule şi pentru produse electronice sau electrocasnice, potrivit oficialilor Marsh Romånia, unul dintre brokerii care intermediază încheierea de astfel de poliţe pe piaţa autohtonă. Astfel de asigurări pot fi contractate pentru loturi de produse, nefiind våndute direct clienţilor de retail.
Oficialii Marsh nu dezvăluie companiile cărora le-au våndut astfel de poliţe, dar precizează că poliţele emise de ei extind garanţia oferită de producător pentru mai mult de 50.000 de autovehicule. Pentru produsele electrice şi electrocasnice, Marsh discută cu două companii care ar putea fi interes