CLIR Media a contestat caietul de sarcini al licitaţiei prin care televiziunea publică îşi alege firma care-i va administra reclamele. Licitaţia pe care SRTV intenţiona s-o organizeze pe 5 decembrie, pentru desemnarea firmei care îi va administra spaţiile de publicitate, a fost amânată. Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor (CNSC), instituţie ce rezolvă contestaţiile din cadrul procedurilor publice de atribuire, înainte de încheierea contractelor, a admis pe 21 noiembrie contestaţiile formulate de regia de publicitate CLIR Media la adresa unor prevederi din caietul de sarcini al licitaţiei organizate de SRTV.
Prin societatea de avocaţi Zamfirescu Racoţi Predoiu, CLIR Media a solicitat CNSC ca SRTV să modifice patru chestiuni din caietul de sarcini. În primul rând, s-a cerut eliminarea prevederii potrivit căreia firma care va fi declarată câştigătoarea licitaţiei să nu încheie contracte asemănătoare cu alte posturi pe durata celor trei ani, cât se află sub contract cu televiziunea publică, şi să renunţe în termen de 30 de zile la cele existente.
Cu alte cuvinte, Televiziunea Română îşi doreşte un partener exclusiv de vânzări, lucru considerat de CLIR Media drept o discriminare a concurenţilor.
Trebuie precizat faptul că firma CLIR Media, regia de publicitate apropiată grupului Intact, vinde publicitate pentru Antena 1, Antena 2 şi Antena 3, Euforia Lifestyle TV şi GSP TV. La acestea se adaugă şi Telesport, post al grupului Realitatea-Caţavencu.
Şi alte regii de publicitate de pe piaţă, care şi-au anunţat intenţia de participare la licitaţie, se află într-o poziţie asemănătoare. Splendid Media, actualul gestionar al spaţiilor de publicitate ale SRTV (contractul se încheie la sfârşitul anului), are pe lista de clienţi posturile tematice Etno TV şi Taraf TV. DBV Media House este regia de publicitate pe