Dogan Media International a primit, joi, licenta audiovizuala prin satelit pentru infiintarea unui post de televiziune pentru copii - Lolipop TV. Postul va fi lansat cel mai probabil in luna martie, cu un buget de 1 milion de euro. Programul isi propune sa se diferentieze pe piata cu emisiuni mai variate pentru copii, oferind o alternativa la posturile care difuzeaza exclusiv desene animate.
Lolipop TV va difuza in proportie de 60% emisiuni proprii, urmand ca restul de 40% sa fie acoperit cu emisiuni pentru copii achizitionate din Turcia, Franta si tarile nordice din Europa. Publicul tinta al postului sunt copiii cu varste cuprinse intre 3-13 ani.
Comentand pe marginea grilei de programe prezentata de reprezentantii Dogan, Christian Mititelu, membru CNA, s-a aratat nemultumit de faptul ca postul are in vedere "eternele emisiuni care se fac la toate posturile cu dansuri, cantece, concursuri si discutii despre problemele pe care le au copiii", dar ca nu se fac si emisiuni care sa vorbeasca despre nazuintele lor.
"Copiii sunt luati de papagali si nu le este incurajata libera exprimare si creativitatea", a spus Mititelu. In replica, Irina Radu, directorul de productie al postului, a tinut sa precizeze ca "mi-e greu sa cred ca in TV se mai pot inventa lucruri nefacute", fiind preferate formatele de emisuni care au dovedit ca au succes. Dogan Media International a primit, joi, licenta audiovizuala prin satelit pentru infiintarea unui post de televiziune pentru copii - Lolipop TV. Postul va fi lansat cel mai probabil in luna martie, cu un buget de 1 milion de euro. Programul isi propune sa se diferentieze pe piata cu emisiuni mai variate pentru copii, oferind o alternativa la posturile care difuzeaza exclusiv desene animate.
Lolipop TV va difuza in proportie de 60% emisiuni proprii, urmand ca restul de 40% sa fie acoperit cu emisi