Automobile Dacia a comercializat in intervalul iunie 2005 - noiembrie 2008 mai mult de 100.000 de unitati Dacia Logan in Franta, ajungand la o cota de piata de 1,7%. Franta a devenit in trei ani, de la lansarea marcii pe aceasta piata, principala destinatie de export a uzinei de la Mioveni, fiind urmata, potrivit constructorului, de Germania, unde numai in 2008 au fost livrate mai mult de 23.000 de unitati.
In ceea ce priveste 2008, Dacia a vandut in Franta in primele unsprezece luni mai mult de 39.000 de masini, ceea ce reprezinta un plus de aproape 40% fata de acelasi interval din 2007. Piata auto a inregistrat in schimb un ritm de crestere mult mai redus, de 0,8%, atingand vazari de 2,3 milioane de automobile.
In luna noiembrie Dacia a fost marca cu cea mai mare crestere, cu 14%, si a livrat 3.845 de masini, din care potrivit Dacia peste 2.000 de unitati au fost reprezentate de modelul Sandero. In acelasi timp 90% din brandurile auto prezente pe piata franceza au inregistrat scaderi de vanzari intre 1% si 40%. Potrivit ritmului mediu de crestere lunar, vanzarile Dacia pe piata fraceza ar putea ajunge la aproximativ 43.000 de unitati la finalul anului.
Automobile Dacia, producatorul Logan, a sistat productia pe data de 20 noiembrie pana la 7 decembrie, dupa ce anterior a suspendat activitatea alte patru zile. In mod simiar au procedat si alti producatori auto europeni precum Daimler, Renault sau Audi, care au inchis fabrici pe perioade intre 2 si 5 saptamani. Reprezentantii companiei au estimat ca productia aferenta acestor perioade este de circa 25.000 de unitati. De asemenea ei au anuntat ca pe perioada de inactivitate cei 9.000 de angajati trimisi temporar in somaj tehnic vor fi remunerati cu 85% din salariul normal.
Vanzarile de autoturisme pe plan local in primele 10 luni ale anului au consemnat un declin important, de aproape 6%, in