Constructurii auto General Motors si Chrysler ar putea lua in considerare acceptarea unui faliment aranjat ca ultima alternativa pentru a primi ajutorul guvernamental de care au nevoie, conform declaratiei unei surse apropiate discutiilor. Directorii executivi ai celor doua companii au declarat ca falimentul ar duce la lichidare, in cazul in care clientii nu vor mai cumpara produsele companiei. Asistentii a trei membri ai Congresului au intrebat expertii daca un faliment aranjat - negociat cu a
Constructurii auto General Motors si Chrysler ar putea lua in considerare acceptarea unui faliment aranjat ca ultima alternativa pentru a primi ajutorul guvernamental de care au nevoie, conform declaratiei unei surse apropiate discutiilor.
Directorii executivi ai celor doua companii au declarat ca falimentul ar duce la lichidare, in cazul in care clientii nu vor mai cumpara produsele companiei. Asistentii a trei membri ai Congresului au intrebat expertii daca un faliment aranjat - negociat cu angajatii si creditorii - ar putea ajuta industria, fara a se ajunge la lichidari, conform declaratiilor unei surse apropiate situatiei.
Sursa a mai adaugat ca in acest moment sunt discutate, atat la Washington cat si de catre oficialii companiilor din toata tara, masuri pentru a se pune capat problemelor marilor companii auto din SUA.
Negocierile sunt divizate intre grupuri mici, iar eventuala solutie a falimentului va fi luata cel mai devreme saptamana viitoare, a mai spus sursa.
CEO-ul GM, Rick Wagoner, a declarat ca falimentul ar presupune lichidarea, deoarece clientii vor refuza sa cumpere vehiculele companiilor ce nu mai prezinta garantii sau furnizeaza piese de schimb. George Fisher, membru al consiliului director al GM a declarat ca falimentul este "printre ultimele solutii".
Shawn Morgan, purtatorul de cuvant al Chrysler, nu a facut nic