Saptamana trecuta a concertat in Bucuresti inca o trupa cu nume sonor, de data asta, de jazz downtempo, chill out si soul. Doar ca cei doi solisti care au insemnat De Phazz (Destination Phuture Jazz) nu au cantat pur si simplu, ci au creat o atmosfera incendiara. ..intr-o sala din TNB si intr-o zi de luni. DePhazz este o trupa germana care, ca si in cazul lui Koop, nu are o componenta stabila. In Bucuresti trupa a insemnat pe langa instrumente ca bas, chitara, clarinet, tobe, (neaparat) saxofon, clarinet, cei doi vocalisti de culoare: Karl Frierson si solista Pat Appleton care au facut un adevarat show.
Pe langa vocile puternice cu care au interpretat hituri ca No Jive si The Mambo Craze, cei doi au avut miscari scenice care au eclipsat coregrafia celebrului dans din Pulp Fiction si pasiunea femeilor de culoare din corurile bisericii care se zguduie in timp ce inalta "Hallelujahs".
Frierson a aparut pe rand invesmantat intr-un costum din saten alb, foarte "pimpin'", iar spre finalul showului s-a schimbat intr-un costum negru cu camasa inflorata pe dedesubt. Nu oricine ar fi putut scapa cu reputatia nepatata dupa aceste alegeri vestimentare, dar solistul parea in ele un al doilea James Brown. Nici solista nu a fost mai prejos, schimband pe rand trei rochii glamour si defiland pe scena cu o atitudine demna de Marylin Monroe de ciocolata.
Cei doi au personalizat versurile melodiilor cantand ocazional cate un Bucuresti sau Romania. Iar dupa primul bis trupa a dus pe scena "Romanian funk"...
"Vom canta o piesa funky, dar nu European funky, ci Romanian funky, Bucharest funky. Acum, aici, e ok "to get funky"... romanian funky?" a spus solistul si toata sala s-a ridicat in picioare dupa care a venit un al doilea bis zgomotos. De Phazz a parasit intr-un final scena, dar nu inainte sa spuna "pa" publicului.
Saptamana trecuta a concerta