Criza financiara si economica mondiala i-a determinat pe consumatori sa renunte sa mai cheltuiasca banii pe produse de lux, arata concluziile unui nou studiu.
Cercetarea a fost condusa de De Beers Group, Domenico De Sole, Mohan Murjani, Michael Kowalski, Francois Curiel, Braclays Bank si Merril Lynch, informeaza Female First. Acest studiu releva ca economia se afla intr-o perioada foarte proasta amenintata de recesiune, motiv serios pentru oameni sa isi restranga cheltuielile.
"Aceasta criza are un impact negativ asupra companiilor care fabrica produse de lux", a declarat Stephen Lussier, director executiv De Beers.
Astfel ca consumatorii de lux se vor reprofila spre pietele cu produse mai accesibile ca pret.
Criza financiara si economica mondiala i-a determinat pe consumatori sa renunte sa mai cheltuiasca banii pe produse de lux, arata concluziile unui nou studiu.
Cercetarea a fost condusa de De Beers Group, Domenico De Sole, Mohan Murjani, Michael Kowalski, Francois Curiel, Braclays Bank si Merril Lynch, informeaza Female First. Acest studiu releva ca economia se afla intr-o perioada foarte proasta amenintata de recesiune, motiv serios pentru oameni sa isi restranga cheltuielile.
"Aceasta criza are un impact negativ asupra companiilor care fabrica produse de lux", a declarat Stephen Lussier, director executiv De Beers.
Astfel ca consumatorii de lux se vor reprofila spre pietele cu produse mai accesibile ca pret.