O hora nebuna! Criza financiara, transformata incet dar sigur in criza economica, afecteaza intr-un mod de-a dreptul dramatic una dintre cele mai importante industrii care face, la propriu si la figurat, ca economia mondiala sa se invarta, respectiv industria auto.Ultimul nume important in hora ametitoare a inchiderilor de capacitati de productie este Skoda. Compania ceha, parte a grupului german Volkswagen, care nici el nu se simte prea bine, a anuntat ca, din cauza scaderii cererii, va opri p
O hora nebuna!
Criza financiara, transformata incet dar sigur in criza economica, afecteaza intr-un mod de-a dreptul dramatic una dintre cele mai importante industrii care face, la propriu si la figurat, ca economia mondiala sa se invarta, respectiv industria auto.
Ultimul nume important in hora ametitoare a inchiderilor de capacitati de productie este Skoda.
Compania ceha, parte a grupului german Volkswagen, care nici el nu se simte prea bine, a anuntat ca, din cauza scaderii cererii, va opri productia la fabrica din Mlada Boleslav.
Oprirea productiei va dura mai bine de trei saptamani, respectiv intre 18 decembrie 2008 si 11 ianuarie 2009.
Perspectiva insa nu este deloc imbucuratoare, oficialii companiei si reprezentantii salariatilor luand in calcul si varianta ca aceasta perioada de concediu fortat sa fie prelungita.
In urma cu o luna, Skoda anunta deja o reducere a productiei cu nu mai putin de 31.000 de unitati. Evolutia accelerata a crizei de pe piata auto a determinat, din pacate, oprirea productiei.
Cum nu se putea mai prost
Anuntul Skoda vine intr-un context total nefericit, respectiv anuntarea rezultatelor privind vanzarile de automobile in Europa, pe luna noiembrie.
Vestile sunt de-a dreptul socante: o scadere de 25 de procente comparativ cu aceeasi