Burger King foloseste imaginea taranilor romani • Taranii transilvaneni sunt prezentati ca o populatie indigena saraca intr-o noua campanie Burger King • Primele reactii la spoturile de teasing Burger King nu au intarziat sa apara in blogosfera, internautii criticand lantul de fast-food pentru ca exploateaza regiuni subdezvoltate in cadrul strategiilor de marketing
Imaginea taranilor transilvaneni este folosita, alaturi de cea a locuitorilor Thailandei si Groenlandei, pentru a defini populatiile indigene sarace, intr-o campanie Burger King care se vrea a fi cel mai autentic test culinar si care a generat deja, inainte de lansare, o serie de critici.
Potrivit AdAge, campania a fost realizata de agentia Crispin Porter & Bogusky, impreuna cu shop-ul de creatie MDC Partners, si va fi lansata maine, promitand ca va fi cel mai autentic test de gust culinar. Campania a suscitat deja numeroase critici, pe motiv ca exploateaza populatiile indigene sarace. Campania globala, intitulata Whopper Virgins, care ruleaza deja un clip teaser pe pagina campaniei (www.whoppervirgins.com) si care va fi lansata oficial maine, are ca obiectiv convingerea consumatorilor ca sandvisurile Whopper sunt mai gustoase si mai apreciate decat cele ale lantului de fast-food rival, McDonald`s, folosind in acest sens niste spoturi de teasing prin care internautii sunt directionati catre site-ul campaniei. Pe platforma online, internautii pot urmari reactiile reprezentantilor mai multor grupuri etnice din afara Statelor Unite la degustarea preparatelor lantului american de fast-food, in cadrul celui mai pur test al gustului, cum numeste Burger King experimentul. Printre cei care testeaza burgerii si le judeca savoarea se numara tarani thailandezi, dar si transilvaneni care gusta pentru prima data preparate fast-food exotice. "Pentru a afla cat mai multe despre burg