„Fashion House Outlet”, primul centru comercial de tip outlet din România, a fost deschis astăzi pe Autostrada A1, la km 13 de Capitală. Produse precum cele de la Mango, Benetton, Stefanel, Puma sau Levi’s au preţuri cu până la 70% mai mici decât în mall. Împătimiţii de shopping nu mai sunt nevoiţi să facă drumuri în marile capitale europene pentru a-şi cumpăra haine de firmă la preţuri reduse.
Fashion House Outlet Center, primul mall outlet din România, şi-a deschis porţile astăzi, la ora 10.00. Centrul, dezvoltat de belgienii de la Liebrecht & Wood, şi-a întâmpinat primii clienţi cu o ofertă practicată până acum doar de două ori pe an în magazine: reduceri de la 30 până la 70%.
Printre brandurile prezente se numără Champion, Dockers, Fornarina, Timberland Nautica, Quiksilver, Lee Cooper, Ecco, Steilmann, Camel Active, Bigotti, Cavaliere, Alb şi Negru, Ipekyol, BSB, Benvenuti şi Samsonite.
Calitate la preţ redus
Chiar dacă majoritatea produselor au preţuri atât de mici, pentru că fac parte din colecţii anterioare, toate sunt originale şi au calitate garantată de brand.
“Nu vindem mărfuri ieftine, ci produse de valoare la un preţ mai mic, iar brandurile pe care le găzduim sunt mărci pe care le poartă toată lumea“, a explicat Mark Clark, reprezentant al companiei GVA Grimley Outlet Service.
În total, centrul comercial Fashion House Outlet are 20.500 de metri pătraţi şi 130 de magazine, iar investiţia se ridică la suma de 120 milioane de euro.
Ca să ajungeţi la Fashion House Outlet Center, puteţi lua autobuzul 236, din Piaţa Operei, sau metroul, pe linia M3, până la staţia Păcii, apoi autobuzul 236. Cu maşina personală, intraţi pe A1 prin cartierul Militari.