Eurial Invest, dealerul local al marcii Peugeot, a comercializat in primele noua luni din acest an un numar total de 620 de unitati Peugeot, ceea ce reprezinta o scadere a autoturismelor livrate de peste 20% fata de perioada similara din 2007, cand compania clujeana a vandut un numar de 747 de autoturisme. Dealerul clujean a incheiat exercitiul financiar 2006-2007 cu o cifra de afaceri de peste 14,5 mil. euro,
"Anul trecut, Eurial Invest a livrat un numar total de 950 de unitati Peugeot, iar pentru acest an dorim sa inregistram un volum de vanzari apropiat de cel obtinut anul trecut. Evolutia vanzarilor in acest an a fost influentata de diversi factori neprevazuti, precum cresterea pretului la combustibil si la materiile prime, demararea cu intarziere a programului de innoire a parcului auto, introducerea noii taxe de poluare, dar si presiunea crizei economice", a declarat pentru ZF Transilvania Mircea Dezmirean, director de vanzari in cadrul companiei Eurial Invest. Potrivit reprezentantului companiei clujene, in prezent piata auto, atat cea locala, cat si cea europeana, se confrunta cu semnale clare de stagnare a industriei de profil.
"Trecem printr-o perioada in care dealerii auto trebuie sa dea importanta sporita imbunatatirii calitatii serviciilor oferite clientilor, mai ales cele post-vanzare, in conditiile in care creste interesul oamenilor pentru segmentul de vanzari second hand si cel de buy-back", spune Mircea Dezmirean. Factorii care ar putea influenta pozitiv evolutia pietei auto sunt, potrivit conducerii Eurial Invest, lansarea unor noi modele de autoturisme si cresterea investitiilor in infrastructura.
"La inceputul acestui an am reusit relocarea showroom-ului de la Alba Iulia intr-o noua locatie in incinta Alba Mall si intentionam ca in perioada urmatoare de timp sa deschidem un showroom in judetul Salaj. Tot in categoria investitii