A 28-a ediţie pe plan mondial şi a 13-a ediţie din România a Nopţii Devoratorilor de Publicitate a strâns sâmbătă seara, la Teatrul Naţional din Târgu-Mureş, sute de împătimiţi ai spoturilor publicitare, pregătiţi moral de evenimentul care urma să însumeze 320 minute. Preţul unui bilet a fost de 40 lei, fiind puse la bataie în jur de 600; vineri mai erau disponibile aproximativ 100 care au putut fi achizitionate pâna la ora 20.00, când a fost dat startul evenimentului.
Stand up comedy cu Radu Isac
În deschidere precum şi în pauzele dintre cele patru calupuri, devoratorii de publicitate au avut parte de un show de stand up comedy oferit de Radu Isac din „Trupa Cealaltă” de la Cafe Deko. O scenă, un microfon şi un om, au încins atmosfera la maxim, publicul gustând din plin glumele picante.
450 de reclame din 40 de ţări
Sâmbătă seara, pe marele ecran de la Teatrul Naţional au rulat în jur de 450 de spoturi publicitare din peste 40 de ţări din toată lumea, grupate în patru calupuri. Reclame din România, Franţa, Spania, Japonia, U.S.A., India, Brazilia, Argentina, Estonia, Portugalia, Algeria, China, Hong Kong, Slovacia, Ungaria, Polonia, Mexic, etc. mai vechi sau în premieră la noi în ţară, premiate la festivaluri internaţionale de publicitate, clipuri comice, emotionante, dramatice, reclame pe teme cu tente politice, parodii de natură sexuală sau pe teme tabu, reclame cu fotbalişti, bauturi, ţigări, parfumuri, toate necenzurate. Unele din cele mai aplaudate spoturi au fost cele cu maşini apreciate pentru nivelul execuţiilor.
„Gândiţi-va, ce vreţi să faceţi pentru un tablou?”
În pauze, publicul a avut parte de concursuri cu premii de la Euro GSM şi Artemedia care au avut o grămadă de surprize – tablouri, tricouri, ore de internet gratis, săculeţe – pentru participanţi. Premiile au fost oferite prin intermediul lui Radu Isac care a cre