Mai multe companii din Europa au decis să-şi promoveze produsele sau imaginea prin intermediul unor calendare deosebite pentru anul 2009. În timp ce în Italia sau Germania s-a preferat varianta în care femeile sunt goale şi foarte sexy, în alte state, precum Elveţia, imaginea ţării a fost promovată cu ajutorul unor ţărăncuţe, în ipostaze... senzuale.Pasionatele de maşini Revista Tuning World, Belgia Pasionaţii de maşini tunate din Belgia au la dispozi Mai multe companii din Europa au decis să-şi promoveze produsele sau imaginea prin intermediul unor calendare deosebite pentru anul 2009. În timp ce în Italia sau Germania s-a preferat varianta în care femeile sunt goale şi foarte sexy, în alte state, precum Elveţia, imaginea ţării a fost promovată cu ajutorul unor ţărăncuţe, în ipostaze... senzuale.Pasionatele de maşini Revista Tuning World, Belgia Pasionaţii de maşini tunate din Belgia au la dispozi
Mai multe companii din Europa au decis să-şi promoveze produsele sau imaginea prin intermediul unor calendare deosebite pentru anul 2009. În timp ce în Italia sau Germania s-a preferat varianta în care femeile sunt goale şi foarte sexy, în alte state, precum Elveţia, imaginea ţării a fost promovată cu ajutorul unor ţărăncuţe, în ipostaze... senzuale.
Pasionatele de maşini
Revista Tuning World, Belgia
Pasionaţii de maşini tunate din Belgia au la dispoziţie acum un calendar cu cele mai tari “bijuterii” tunate, “asortate” cu belgience fierbinţi.
Staruri în devenire
Lavazza, Italia
Calendarele Lavazza sunt în fiecare an adevărate opere de artă. Şi pentru 2009, compania producătoare de cafea a realizat un calendar de excepţie, cu staruri în devenire, care te îmbie să savurezi licoarea italiană.
Fetele «verzi»
Organizaţia Greenland, Danemarca
Mai multe femei au răspuns apelului