În atelierele DaDa sunt concepute costumele pentru producţii celebre. Din 1991, de când Oana Păunescu a înfiinţat firma ce deserveşte Castel Film, compania a ajuns la o cifră de afaceri de peste un milion de euro pe an. Totul a început de la lumea filmului, în care Oana şi soţul său, Vlad Păunescu, îşi desfăşurau activitatea. Ea - pictoriţă de costume (acum designer), el - operator (acum investitor şi preşedinte Castel Film).
Dacă înainte de Revoluţie şi imediat după îşi câştiga banii confecţionând curele, genţi din piele şi cercei din plexiglass, după, Oana Păunescu s-a gândit să înfiinţeze, în asociere cu soţul, compania DaDa. De la lucrul cu croitori acasă a ajuns la atelierul propriu.
Numele firmei este o dublă afirmaţie, aşa cum ai face-o în faţa produselor marca DaDa, dar ar putea veni şi de la curentul cu acelaşi nume. „Dadaismul a reînnoit totul: ideile, materialele, direcţiile şi oamenii”, se defineşte, în linii mari, direcţia abordată de companie.
Sediul din Matei Voievod al firmei (aflat în proprietate) se află sub amprenta Oana Păunescu. Un bistro şi un restaurant reprezintă în acelaşi timp show-roomul pentru produsele companiei.
Iar biroul managerului general este unic şi el, la fel ca produsele vândute sub marca DaDa. Investiţia totală pentru toate acestea se ridică la un milion de euro.
Ce înseamnă DaDa pentru public
Brandul Dada este numele sub care găseşti creaţiile echipei de designeri ai companiei, formată din Edita Lupea şi Ioana Covalcic.
Acestea creează, sub îndrumarea Oanei Păunescu, în fiecare an, câte o colecţie prezentată întâi la Paris, ca apoi să fie comercializate în cele trei magazine ale firmei ori în Italia, Grecia sau Olanda.
Practic, publicului larg, marca firmei îi este cunoscută pentru hainele deosebite şi accesoriile