Ursus Breweries, producatorul brandurilor Ursus, Timisoreana si Ciucas, care a rulat anul trecut afaceri de peste 270 de milioane de euro, este interesat sa isi dezvolte segmentul de bere fara alcool prin lansarea unui nou brand. "Segmentul berilor fara alcool detine in prezent 3% din piata locala a berii, insa are un potential foarte mare de crestere. Acest segment are doua tipuri de consumatori, cei care vor sa bea o bere, dar nu pot bea cu alcool, si cei care cumpara o bere fara alcool pentru ca le place gustul ei, iar cea de-a doua categorie are o posibilitate mai mare de crestere. De aceea, evaluam posibilitatea de a lansa un nou brand dedicat doar acestui segment", a declarat Stephan Weber, presedintele Ursus Breweries, subsidiara locala a gigantului sud-african SABMiller. Ursus Breweries a fost pana anul trecut singurul producator de bere din top trei care nu avea in portofoliu un brand de bere fara alcool. Dupa ce in vara anului 2007 a intrat pe acest segment cu brandul Ursus in ambalaj de sticla, producatorul a lansat saptamana trecuta marca Ursus fara alcool in cutie de aluminiu de 0,5 litri. Potrivit reprezentantilor companiei, Ursus fara alcool in cutie de aluminiu va fi comercializata in special prin retail, fata de ambalajul de sticla care este destinat vanzarilor din hoteluri si restaurante. Ursus Breweries detine o cota de piata de 26,3% pe plan local, potrivit celor mai recente date ale companiei, fiind cel de-al doilea jucator al pietei berii.
Ursus Breweries, producatorul brandurilor Ursus, Timisoreana si Ciucas, care a rulat anul trecut afaceri de peste 270 de milioane de euro, este interesat sa isi dezvolte segmentul de bere fara alcool prin lansarea unui nou brand. "Segmentul berilor fara alcool detine in prezent 3% din piata locala a berii, insa are un potential foarte mare de crestere. Acest segment are doua tipuri de consumato