LG Electronics Romania, reprezentanta locala a producatorului sud-coreean de echipamente IT&C, electronice si electrocasnice, si-a redus estimarile privind avansul cifrei de afaceri pe 2008, dupa ce rata de crestere a avut un usor declin in semestrul al doilea, ca urmare a situatiei financiare globale.
La inceputul anului, LG Romania a anuntat ca are ca obiectiv pentru 2008 o crestere a veniturilor cu aproape 40%, la 140 de milioane de euro, dupa ce in anul precedent compania a avut vanzari de 104 milioane de euro, cu 51% peste rezultatul din 2006 si usor peste estimarile initiale, de 100 de milioane de euro.
"Rata de crestere pe care am estimat-o pentru acest an a cunoscut un usor declin in al doilea semestru, ca urmare a situatiei financiare globale. In prima jumatate a acestui an, am inregistrat o majorare de 30% pentru toate diviziile locale. Suntem increzatori ca, pana la sfarsitul anului, totalul vanzarilor va inregistra o crestere de pana la 20% fata de anul trecut", a declarat agentiei MEDIAFAX presedintele LG Electronics Romania, Han Khyu.
Compania a avut un inceput de an puternic, rulajul totalizand 36 de milioane de euro in primul trimestru, cu 20% peste estimarile initiale.
Presedintele reprezentantei locale a concernului LG Electronics a spus ca piata echipamentelor electronice din Romania va fi cu siguranta influentata de criza financiara globala.
"Avand in vedere situatia din prezent de pe piata, ne-am revizuit targetul de vanzari pentru acest an cu pana la 20% mai putin fata de ceea ce am estimat initial.
Suntem increzatori in cresterea stabila a vanzarilor prin consolidarea gamei de produse din categoriile televizoare LCD, telefoane mobile, monitoare LCD si electrocasnice. LG Romania considera contextul economic actual drept o oportunitate in consolidarea pozitiei pe piata printr-o pozitionare de top a produselor no