Grupul israelian Strauss, care isi disputa primul loc pe piata cafelei cu Kraft Foods, ataca piata cafenelelor din Romania, avand planificata deschiderea Doncafe Brasserie & Espresso Bar in aceasta saptamana, in Capitala. Reprezentantii companiei nu au comunicat inca detalii despre acest proiect. Cele mai importante lanturi de cafenele in Capitala sunt in prezent Turabo, Starbucks, Cafepedia sau City Caffe. Pe acest segment activeaza si doi producatori de cafea activi la nivel local, Kraft Foods si Romaqua Group. Kraft a deschis la inceputul acestui an doua cafenele Jacobs situate in doua mall-uri din Capitala, pe locatiile cafenelelor Nescafe operate de competitorul sau Nestle. La randul sau, grupul Romaqua a deschis prima sa cafenea Metropolitan Caffe (brand cu care activeaza si pe piata cafelei) in incinta teatrului Metropolis din Bucuresti. Producatorul nu si-a anuntat insa intentiile de a dezvolta un lant de cafenele. Un alt jucator important de pe piata cafelei, Tchibo, si-ar putea face intrarea pe segmentul cafenelelor. In luna martie a acestui an, producatorul german a anuntat ca isi va concentra strategia de extindere in HoReCa in Europa de Est, inclusiv Romania, planul companiei nefiind concretizat pana in prezent. Brandul Doncafe a fost adus pe piata locala in acest an de catre Strauss, prin rebrandingul cafelelor Elita, Selected si Fort.
Grupul israelian Strauss, care isi disputa primul loc pe piata cafelei cu Kraft Foods, ataca piata cafenelelor din Romania, avand planificata deschiderea Doncafe Brasserie & Espresso Bar in aceasta saptamana, in Capitala. Reprezentantii companiei nu au comunicat inca detalii despre acest proiect. Cele mai importante lanturi de cafenele in Capitala sunt in prezent Turabo, Starbucks, Cafepedia sau City Caffe. Pe acest segment activeaza si doi producatori de cafea activi la nivel local, Kraft Food