Recesiunea profunda cu care se confrunta Statele Unite ar putea cauza o reducere semnificativa a cheltuielilor din domeniul publicitatii la nivel mondial anul viitor, pentru prima data din 2001, potrivit ZenithOptimedia, o agentie londoneza specializata in oferirea de consultanta companiilor care doresc sa incheie contracte cu firme de advertising, scrie Bloomberg. Cheltuielile pentru publicitate vor scadea cu 0,2% la aproximativ 490,5 miliarde de dolari (380,2 mld. euro) in 2009, prima pozitie la nivel mondial fiind ocupata de SUA, cu o scadere de 6,2%, potrivit Zenith, o divizie a companiei franceze Publicis Groupe. In luna octombrie, estimarile celor de la Zenith prevedeau o extindere a pietei de profil cu 4% anul viitor, mai redusa comparativ cu nivelul de 6% estimat in iunie. Revizuirea predictiilor privind cheltuielile pentru publicitate confirma faptul ca increderea consumatorilor a fost afectata de criza financiara, potrivit ZenithOptimedia.
Recesiunea profunda cu care se confrunta Statele Unite ar putea cauza o reducere semnificativa a cheltuielilor din domeniul publicitatii la nivel mondial anul viitor, pentru prima data din 2001, potrivit ZenithOptimedia, o agentie londoneza specializata in oferirea de consultanta companiilor care doresc sa incheie contracte cu firme de advertising, scrie Bloomberg. Cheltuielile pentru publicitate vor scadea cu 0,2% la aproximativ 490,5 miliarde de dolari (380,2 mld. euro) in 2009, prima pozitie la nivel mondial fiind ocupata de SUA, cu o scadere de 6,2%, potrivit Zenith, o divizie a companiei franceze Publicis Groupe. In luna octombrie, estimarile celor de la Zenith prevedeau o extindere a pietei de profil cu 4% anul viitor, mai redusa comparativ cu nivelul de 6% estimat in iunie. Revizuirea predictiilor privind cheltuielile pentru publicitate confirma faptul ca increderea consumatorilor a fost