Moderatorul este mulţumit de emisiunea pe care o prezintă. Mădălin nu suportă ipocrizia din televiziune. E conştient că audienţa nu înseamnă neapărat calitate şi crede că ceea ce azi e de valoare, mâine s-ar putea să nu mai fie. Cărui public i se adresează emisiunea „Acces direct”?
Are un format care permite o paletă largă de telespectatori, noi avem în general în prima parte subiecte cu tentă socială, subiecte cu nuanţe şocante, care întotdeauna permit concluzii în care se regăseşte majoritatea telespectatorilor noştri. Nu facem subiecte doar de dragul de a şoca pur şi simplu, ci pentru că avem mereu ceva de învăţat din problematica aia.
În a doua parte, avem subiecte nu atât de monden, cât scandaluri din showbiz, dublate de porţiuni de divertisment. Ori acest format permite un public foarte larg. Asta e şi explicaţia pentru care „Acces direct” a reuşit în doar două luni şi ceva de la debut să-şi tripleze audienţa.
Eşti mulţumit?
Da, e probabil emisiunea cu cea mai spectaculoasă ascensiune de pe piaţă.
O emisiune care a făcut audienţă a avut succes la public, dar nu a fost neapărat o emisiune de calitate. Ce crezi despre asta?
Eu înţeleg destul de mult semnificaţiile întrebării ăsteia, dar acum, ştii cum e cu calitatea, e o întreagă discuţie. Eu cred că bântuie un frison de ipocrizie în televiziunile din România. Televiziunile care îşi propun aşa-numita calitate, mizând pe subiecte politice sau cu tentă culturală sau aşazisă substanţă, au început să renunţe la genul ăsta de abordări şi uşor-uşor se tabloidizează, inclusiv televiziunea de nişă.
Până la urmă, performanţa şi audienţa domină cam orice reflex media, iar calitatea ţine de tiparul unui moment sau al altuia. Adică ceea ce azi ar putea fi calitate, s-ar putea ca mâine să nu mai însemne aşa ceva. E până