Irina Iordache, managerul Egmont România, încearcă să fie pe placul copiilor cu produsele companiei. Întâi întâmplarea şi apoi abilităţile sale au recomandat-o, la 28 de ani, celor de la compania Egmont, din Danemarca. De doi ani vinde în România Harry Potter şi poveşti Disney. Ceea ce a convins-o să accepte jobul a fost filozofia companiei, faptul că, fondatorul ei, Egmont Harald Petersen, a decis prin testament ca profitul să se reinvestească ori să se doneze. În plus, familia „Egmont” din întreaga lume este un real sprijin atunci când trebuie să ia o decizie de business pentru care experienţa Grupului poate conta foarte mult.
Şi, nu în ultimul rând, pasiunea pentru cărţile tipărite de Grup. Egmont Romania este deţinătoare exclusivă a drepturilor de publicare în România a celebrelor branduri Disney, Warner Bros, Mattel, National Geographic, editând peste 250 de titluri de carte pe an şi 11 reviste lunare.
Irina Iordache are un farmec aparte şi o disponibilitate care vine, probabil ,din tinereţea ei. Consideră munca o joacă şi, atunci, cele zece ore petrecute la birou sunt mai plăcute decât ar putea părea. A învăţat să delege din sarcini, iar faptul că este atentă la toate detaliile i-a făcut pe cei din Danemarca să nu regrete alegerea făcută. Deşi experienţa anterioară ca director de marketing i-a fost de folos, munca de manager de editură este totuşi diferită. A învăţat foarte multe lucruri din mers şi a căutat să fie mereu pe gusturile publicului.
„Faptul că am acasă un copil contează foarte mult. Mereu mă gândesc, când scoatem o carte sau inserăm un cadou în vreo revistă, dacă lui i-ar plăcea sau nu. La noi, copiii sunt mai maturi”, observă Irina Iordache, şi de aceea, fiecare proiect editorial este adaptat nevoilor specifice pieţei din România.
Cel mai mare succes, vânzările Harry Potter
Ce