Compania poloneza Wawel, unul dintre cei mai importanti producatori de ciocolata din Polonia, ataca segmentul premium al ciocolatei, intrand cu cea mai mare gama de produse fara zahar. "Pentru 2009, ne propunem sa intram in majoritatea retelelor de retail si cash & carry, precum si in toate magazinele reprezentative din orasele cu peste 10.000 de locuitori, la nivel national", spune Narcis Costache, country manager al Wawel Romania. In prezent, produsele Wawel se comercializeaza in aproximativ 200 de magazine din Capitala si in alte 10 judete din Romania, compania colaborand cu distribuitorii Sitel Group si Racon Distribution 2000. In luna decembrie Wawel va deschide o ciocolaterie-cafenea in Fashion House Outlet de pe autostrada Bucuresti-Pitesti. Compania, care estimeaza o cifra de afaceri de 110 mil. dolari la nivel international, in crestere cu 10% fata de 2007, a intrat in competitie pe piata locala cu Heidi, cu produse peste segmentul mainstream, cel mai mare din piata. Wawel estimeaza ca valoarea pietei ciocolatei va ajunge la 300 mil. euro in 2008, urmand sa creasca cu pana la 20% in 2009.
Compania poloneza Wawel, unul dintre cei mai importanti producatori de ciocolata din Polonia, ataca segmentul premium al ciocolatei, intrand cu cea mai mare gama de produse fara zahar. "Pentru 2009, ne propunem sa intram in majoritatea retelelor de retail si cash & carry, precum si in toate magazinele reprezentative din orasele cu peste 10.000 de locuitori, la nivel national", spune Narcis Costache, country manager al Wawel Romania. In prezent, produsele Wawel se comercializeaza in aproximativ 200 de magazine din Capitala si in alte 10 judete din Romania, compania colaborand cu distribuitorii Sitel Group si Racon Distribution 2000. In luna decembrie Wawel va deschide o ciocolaterie-cafenea in Fashion House Outlet de pe autostrada Bucuresti-Pitesti. Compania,