Audienţa postului Kanal D a crescut în luna noiembrie cu 38% datorită difuzării serialului „1001 de nopţi” şi a altor producţii de acest gen din Turcia. Naţional TV a depăşit audienţa OTV. În luna de campanie electorală, Realitatea TV a ajuns a patra televiziune în urban. TVR 1 a căzut în coada topului de audienţă. În noiembrie, audienţa postului Kanal D a crescut, în prime-time (orele 19-23), cu 35,9% faţă de luna precedentă, ajungând la o medie de 269.000 de telespectatori pe minut în urban. Este cea mai mare creştere de audienţă înregistrată pe piaţa TV în noiembrie.
Astfel, Kanal D a reuşit performanţa să depăşescă TVR 1, care a avut o medie de 227.000 de telespectatori (dacă depăşirea ratingului postului public mai poate fi considerată o performanţă!) Locomotivele care au tras audienţa Kanal D au fost telenovela turcească „1001 de nopţi”, „Noră pentru mamă”, recentul reality-show „Fata lui tata” şi filmele de mare audienţă (blockbuster-urile) difuzate vineri seara.
Postul turcesc a cunoscut o creştere substanţială şi în sondajele ce vizează durata unei zile (whole day): 38,1%. Cu 116.000 de telespectatori în mediul urban, Kanal D egalează audienţa Prima TV. Se poate spune că telenovelele turceşti („Iubire de argint“, „Înainte de sfârşit“), difuzate de televiziunea grupului Dogan, adună români (îi preia de la OTV?) în faţa micilor ecrane.
Creşteri importante de audienţă în prime-time au mai avut Antena 1 (17,3%) şi Prima TV (16,7%). Antena 1 a obţinut ratinguri de peste 1 milion de telespectatori cu meciurile din prima opţiune a Ligii I, „Divertis Mall” şi partida România – Georgia. Audienţe bune au făcut „Din dragoste”, „Te pui cu blondele” şi „Secret talent”.
Liderul pieţei, Pro TV, a înregistrat în prime-time o creştere a audienţei de 10,3%, ajungând la 845.000 de persoane. După „explozia” din octo